19 maja 2020

Szkolenia

UMIEJĘTNOŚCI ZDOBYTE NA SZKOLENIU WYKORZYSTUJ W PRACY i ŻYCIU.


Specjalnie konstruowane, wynikające z potrzeb rynku, branży i oczekiwań Zleceniodawcy:

  • autorskie projekty szkoleniowe
  • indywidualne szkolenia jednorazowe

w zakresie:

  • mediacja
  • komunikacja
  • client serwice
  • sprzedaż
  • zarządzanie

Sposoby pracy:

  • etap poznawczy (aktywna współpraca ze Zleceniodawcą)
  • poznanie oczekiwań szkoleniowych przełożonych
  • zapoznanie trenera ze specyfiką branży
  • rozpoznanie potrzeb i oczekiwań szkoleniowych uczestników: obserwacja w naturalnych warunkach, rozmowy, wywiady, ankiety
  • wspólne z przełożonymi określenie celów szkoleniowych dla podwładnych, w tym wyznaczenie koniecznych i pożądanych zachowań sprzedażowych lub zarządczych
  • wybór technik i metod szkoleniowych
  • zapoznanie zleceniodawcy z materiałem szkoleniowym, uzyskanie akceptacji i wsparcia we wdrażaniu u podwładnych nowych umiejętności i zachowań.

Formy szkoleniowe:

  • warsztat
  • interaktywna prezentacja multimedialna
  • studium przypadku
  • ćwiczenie indywidualne i grupowe
  • dyskusja
  • odgrywanie ról
  • wymiana doświadczeń i dobrych praktyk
  • indywidualny i grupowy trening nowych umiejętności
  • zajęcia warsztatowe rozwiązujące konkretne, trudne sytuacje zawodowe
  • opracowanie przez uczestników sposobów radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych
  • gry, konkursy, quizy
  • komplet materiałów szkoleniowych.

działania poszkoleniowe:

  • wsparcie umiejętności i zachowań w naturalnym środowisku pracy szkolonych „trening w miejscu pracy”, informacja zwrotna, mentoring, doradztwo
  • wsparcie przełożonych, we wprowadzaniu do codziennej pracy podwładnych, umiejętności nabytych na szkoleniu
  • raport stopnia realizacji umiejętności nabytych na szkoleniu wraz z zaleceniami
  • raport stopnia obserwacji umiejętności /zachowań wymaganych przez przełożonych wraz z zaleceniami
  • cykliczne porównania stopnia przyswojenia wymaganych i nabytych umiejętności i zachowań.