UMIEJĘTNOŚCI ZDOBYTE NA SZKOLENIU WYKORZYSTUJ W PRACY i ŻYCIU.


Specjalnie konstruowane, wynikające z potrzeb rynku, branży i oczekiwań Zleceniodawcy:
- autorskie projekty szkoleniowe
- indywidualne szkolenia jednorazowe
w zakresie:
- mediacja
- komunikacja
- client serwice
- sprzedaż
- zarządzanie
Sposoby pracy:
- etap poznawczy (aktywna współpraca ze Zleceniodawcą)
- poznanie oczekiwań szkoleniowych przełożonych
zapoznanie trenera ze specyfiką branży
rozpoznanie potrzeb i oczekiwań szkoleniowych uczestników: obserwacja w naturalnych warunkach, rozmowy, wywiady, ankiety
wspólne z przełożonymi określenie celów szkoleniowych dla podwładnych, w tym wyznaczenie koniecznych i pożądanych zachowań sprzedażowych lub zarządczych
wybór technik i metod szkoleniowych
zapoznanie zleceniodawcy z materiałem szkoleniowym, uzyskanie akceptacji i wsparcia we wdrażaniu u podwładnych nowych umiejętności i zachowań.
Formy szkoleniowe:
warsztat
interaktywna prezentacja multimedialna
studium przypadku
ćwiczenie indywidualne i grupowe
dyskusja
odgrywanie ról
wymiana doświadczeń i dobrych praktyk
indywidualny i grupowy trening nowych umiejętności
zajęcia warsztatowe rozwiązujące konkretne, trudne sytuacje zawodowe
opracowanie przez uczestników sposobów radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych
gry, konkursy, quizy
komplet materiałów szkoleniowych.
działania poszkoleniowe:


- wsparcie umiejętności i zachowań w naturalnym środowisku pracy szkolonych „trening w miejscu pracy”, informacja zwrotna, mentoring, doradztwo
wsparcie przełożonych, we wprowadzaniu do codziennej pracy podwładnych, umiejętności nabytych na szkoleniu
raport stopnia realizacji umiejętności nabytych na szkoleniu wraz z zaleceniami
raport stopnia obserwacji umiejętności /zachowań wymaganych przez przełożonych wraz z zaleceniami
cykliczne porównania stopnia przyswojenia wymaganych i nabytych umiejętności i zachowań.