19 maja 2020

O mnie

JEŚLI CHCESZ, WYKORZYSTUJ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIA INNYCH


Mariola Kontykiewicz-Biel
mediator, socjolog, trener, doradca


Socjolog Uniwersytetu Jagiellońskiego z programem psychologii: ogólnej, wychowawczej, społecznej i rozwojowej, specjalizacja z socjologii wychowania.

Działalność dydaktyczna i doradcza:

2019 r. pomysłodawca i współorganizator konferencji „Dziecko wobec rozstania rodziców”
2019 r. pomysłodawca i współorganizator konferencji „Zachowania przemocowe w rodzinie”
2018 r. współpomysłodawca i współorganizator konferencji „Mediacja jako wsparcie rodziców w rozwiązywaniu konfliktu rodzinnego
2015 – 2019 Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Przychodnia dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym
od 2013 Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie
2001-2004 Uniwersytet Jagielloński, Kraków, Katedra Psychologii Stosowanej, wykładowca gościnny
1998-2002 Akademia Ekonomiczna, Kraków, Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania, wykładowca gościnny.


Działalność biznesowa od 1991:

od 2008 r. – Instytut Praktycznych Umiejętności – właściciel
2012-2013 dyrektor fili Polskapresse
2010-2012 dyrektor biura Fundacji Partnerstwo dla Środowiska
2009 do teraz mediator stały Sądu Okręgowego w Krakowie
2008 do teraz trener biznesu Wszechnicy UJ – współpraca szkoleniowa, marketingowa i consultingowa z firmami MSP
do 2008 r. w ogólnopolskiej spółce medialnej notowanej na GWP, m.in. na stanowiskach:

  • dyrektor regionu
  • zastępca i dyrektor oddziału
  • z-ca dyrektora ds. promocji i analiz
  • kierownik sprzedaży
  • sprzedawca

Zakres działalności i odpowiedzialności w doświadczeniach zawodowych m.in:

  1. sprzedaż:
  • pozyskiwanie i obsługa klientów, w tym strategicznych
  • client service
  • kreacja nowych produktów.
  1. zarządzanie:
  • zarządzanie działem sprzedaży i marketingu
  • organizacja pracy
  • przygotowanie, realizacja i nadzór wykonawczy nad budżetami wpływów
  • przygotowanie, realizacja i nadzór wykonawczy nad budżetami kosztów
  • strategia szkoleniowa i jej realizacja
  • projekty i realizacje zmian jakościowych
  • projekty i realizacje nowych struktur
  • strategia rekrutacyjna i jej realizacja
  • projekty interdyscyplinarne, miedzyoddziałowe i ogólnopolskie m.in. system motywacji, wynagradzania, szkolenia, procedury pracy.
  1. marketing:
  • strategia marketingowa i jej realizacja
  • strategia sprzedaży i jej realizacja
  • strategia cenowa
  • analiza rynku
  • analiza konkurencji
  • rozwój oferty
  • kreacja wizerunku
  • projekty specjalne i ich realizacja (m.in. granty NBP).