JEŚLI CHCESZ, WYKORZYSTUJ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIA INNYCH
Mariola Kontykiewicz-Biel
mediator, socjolog, trener, doradca

Socjolog Uniwersytetu Jagiellońskiego z programem psychologii: ogólnej, wychowawczej, społecznej i rozwojowej, specjalizacja z socjologii wychowania.

Działalność dydaktyczna i doradcza:
2019 r. pomysłodawca i współorganizator konferencji „Dziecko wobec rozstania rodziców”
2019 r. pomysłodawca i współorganizator konferencji „Zachowania przemocowe w rodzinie”
2018 r. współpomysłodawca i współorganizator konferencji „Mediacja jako wsparcie rodziców w rozwiązywaniu konfliktu rodzinnego
2015 – 2019 Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Przychodnia dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym
od 2013 Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie
2001-2004 Uniwersytet Jagielloński, Kraków, Katedra Psychologii Stosowanej, wykładowca gościnny
1998-2002 Akademia Ekonomiczna, Kraków, Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania, wykładowca gościnny.
Działalność biznesowa od 1991:
od 2008 r. – Instytut Praktycznych Umiejętności – właściciel
2012-2013 dyrektor fili Polskapresse
2010-2012 dyrektor biura Fundacji Partnerstwo dla Środowiska
2009 do teraz mediator stały Sądu Okręgowego w Krakowie
2008 do teraz trener biznesu Wszechnicy UJ – współpraca szkoleniowa, marketingowa i consultingowa z firmami MSP
do 2008 r. w ogólnopolskiej spółce medialnej notowanej na GWP, m.in. na stanowiskach:


- dyrektor regionu
- zastępca i dyrektor oddziału
- z-ca dyrektora ds. promocji i analiz
- kierownik sprzedaży
- sprzedawca
Zakres działalności i odpowiedzialności w doświadczeniach zawodowych m.in:
- sprzedaż:
- pozyskiwanie i obsługa klientów, w tym strategicznych
- client service
- kreacja nowych produktów.
- zarządzanie:
- zarządzanie działem sprzedaży i marketingu
- organizacja pracy
- przygotowanie, realizacja i nadzór wykonawczy nad budżetami wpływów
- przygotowanie, realizacja i nadzór wykonawczy nad budżetami kosztów
- strategia szkoleniowa i jej realizacja
- projekty i realizacje zmian jakościowych
- projekty i realizacje nowych struktur
- strategia rekrutacyjna i jej realizacja
- projekty interdyscyplinarne, miedzyoddziałowe i ogólnopolskie m.in. system motywacji, wynagradzania, szkolenia, procedury pracy.
- marketing:
- strategia marketingowa i jej realizacja
- strategia sprzedaży i jej realizacja
- strategia cenowa
- analiza rynku
- analiza konkurencji
- rozwój oferty
- kreacja wizerunku
- projekty specjalne i ich realizacja (m.in. granty NBP).